VisageStudio Logo

  Showroom Buc: 0762697223 / Moldova: 0753881524 / Service si sesizari: 0766068996

Cos: 0 item Cereti o oferta!

Nu aveti produse in cosul dvs de cumparaturi.

pe pagina

Articolele de la 1 la 10 din 47 in total

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

epilare definitiva metode

Idealul modern de frumusete a evoluat mult de la silueta feminina, extrem de subtire din trecut, insa ideea de piele fina si matasoasa a ramas. Astfel, nu e de mirare ca serviciile de indepartare a parului nedorit fac parte din oferta oricarui salon de infrumusetare.

Totusi, tehnologia a evoluat, iar acum, din ce in ce mai multi clienti (atat femei cat si barbati) cer servicii de epilare definitiva. Acestea presupun aparatura speciala, personal calificat in folosirea aparatelor, si zone special amenajate pentru aceste servicii.

Citeste mai mult
Posted in Ghid pentru saloane By Mirela Niculae

furnizor cosmetice salon de infrumusetareDiferenta dintre un salon de infrumusetare de succes si unul mediocru este facuta si de furnizori. Bineinteles, daca bugetul iti permite, poti avea acces la cele mai bune produse si furnizori. Dar cum bugetul e rareori extrem de generos, poti suplimenta prin comunicare.

Furnizorii sunt la fel de importanti ca si clientii. Daca se simt ignorati, iti vor intoarce favoarea cand ti-e lumea mai draga. Dar, daca ii incluzi in procesul de business si mentii o comunicare deschisa si onesta, ai sansa sa le arati ca afacerea ta conteaza.

Cum faci asta? Citeste sfaturile de mai jos si implementeaza-le in relatia de fiecare zi cu furnizorii!

Citeste mai mult
Posted in Ghid pentru saloane By Mirela Niculae

idei de afaceriIn lumea afacerilor exista doua abordari. Fie joci sigur si implementezi aceleasi modele folosite de afacerile care au deja success, fie risti si adaptezi un model de succes nevoilor clientilor tai. Prima abordare iti va aduce ceva succes, dar nu vei fi niciodata senzatia momentului. A doua abordare insa, poate duce la afaceri cum sunt Amazon sau Uber (unici in domeniul lor si extrem de renumiti)!

In lumea saloanelor de infrumusetare, majoritatea prefera prima abordare. Ca rezultat, avem de-a face cu saloane care seamana intre ele si ofer cam aceeasi gama de servicii, dar la preturi diferite.

Asadar, daca ai vrea sa risti, cam care ar fi pasii pentru a iesi din anonimat?

Citeste mai mult
Posted in Ghid pentru saloane By Mirela Niculae

clienti dificiliClientii dificili fac parte din viata unui antreprenor, iar proprietarul sau administratorul unui salon de infrumusetare trebuie sa stie cum sa rezovle situatiile de aceasta natura.

In primul rand, e important sa intelegi ca un client dificil nu inseamna neaparat o oportunitate pierduta pentru afacerea ta. Daca resuesti sa dezamorsezi situatia si sa rezolvi conflictul in mod correct (atat fata de client cat si fata de echipa), ai sanse foarte mari sa ii castigi loialitatea.

In mare parte, dificultatile apar din diferente/probleme in comunicare si nu din cauza unor dotari saloane necorespunzatoare. Chiar si in situatiile in care clientul se asteapta la anumite dotari saloane, care difera de realitate, problema tot in comunicare se regaseste.   

Asadar, atunci cand un client nu este multumit de serviciile prestate sau de cum se prezinta salonul sau echipa, e bine sa urmaresti regula celor trei C: calm, conectare si colaborare

Citeste mai mult
Posted in Ghid pentru saloane By Mirela Niculae

salon infrumusetareOrice salon de infrumusetare, indiferent de nisa pe care activeaza (haristyling, spa, tratamente faciale si corporale), trebuie sa tina pasul cu schimbarea. Si cum in ziua de azi domeniul cu cele mai multe noutati este cel tehnologic, azi vom discuta despre cum sa folosesti aceste trend-uri in folosul tau.

Cand vorbim de tehnologii moderne intr-un salon, nu ne referim neaparat la dotari saloane de ultima generatie. Acestea sunt importante, dar subiectul a mai fost discutat in articolele trecute. Asadar, astazi, in loc sa discutam despre aparate de tratament (gen aparat cavitatie sau aparat ultrasunete), vom discuta despre sisteme de date si aplicatii care te pot ajuta sa eficientizezi munca si relatiile cu clientii.

Citeste mai mult
Posted in Ghid pentru saloane By Mirela Niculae

plan marketing saloaneTu cum iti organizezi campaniile de promovare? Ai un plan bine inchegat sau preferi sa te bazezi pe instict, copiind ce fac altii?

Daca n-ai un plan de marketing bine pus la punct, acest lucru iti poate afecta profitabilitatea afacerii. Ba mai mult, lipsa unei structuri de promovare poate indeparta clientii loiali salonului tau, in loc sa te ajute sa creezi cat mai multe legaturi.

Daca te-ai hotarat sa-ti faci un plan de marketing dar inca nu stii de unde sa incepi, noi avem cateva sfaturi pentru tine.

Citeste mai mult
Posted in Ghid pentru saloane By Mirela Niculae

relaxare in salonIn urma cu ceva timp am discutat de ce este important sa creezi o atmosfera de calm si relaxare in salon si cam care ar fi tehnicile care ajuta. Ei bine, astazi vom arunca o privire pe lista de dotari saloane necesare pentru a sustine atmosfera de serenitate, indiferent de tipul de salon pe care il conduci.

Astfel, fie ca detii un salon de infrumusetare sau doar administrezi unul, ai tot ce iti trebuie sa creezi o atmosfera care cheama clientii catre tine. Pana la urma aceasta este una dintre cele mai puternice strategii de marketing!

Citeste mai mult
Posted in Ghid pentru saloane By Mirela Niculae

perioadele slabe la muncaSarbatorile sunt o bine-cuvantare pentru un salon sau clinica de infrumusetare! Clientii nu mai contenesc sa apara, echipa e ocupata pana peste cap, iar timpii morti parca n-au existat vreodata. Totusi, cu doua luni inaintea unor perioade de sarbatoare, multe saloane duc lipsa de clienti, iar oamenii pierd timpul asteptand de la o programare la alta.

Perioadele slabe sunt normale chiar si pentru locatiile cu dotari saloane de ultima ora, dar exista tehnici prin care poti sa le reduci.

Citeste mai mult
Posted in Ghid pentru saloane By Mirela Niculae

salon success clienti noi

Pentru majoritatea saloanelor si a clinincilor de infrumusetare, perioada sarbatorilor este extrem de aglomerata. Dar imediat ce toata lumea isi revine din nebunia de Craciun si Anul Nou, totul revine la normal la tine in salon, iar tu trebuie sa te bazezi pe clientii obisnuiti din nou.

Totusi, conform statisticilor, un salon sau o clinica de infrumusetare, pierde intre 10 si 25% dintre clienti in fiecare an.  Asadar, chiar daca acum numarul de clienti obsinuiti este destul de bun, in cativa ani risti sa ramai fara afacere daca nu investesti in atragerea de clienti noi.

In acest articol vom discuta cateva tehnici de marketing care te pot ajuta sa atragi oamenii catre salonul tau si sa iti cresti afacerea din mers.

Citeste mai mult
Posted in Ghid pentru saloane By Mirela Niculae

salon coafor confirmare rezervariAcest fenomen se poate intampla oricarui salon coafor sau de infrumusetare. Totusi, e mult mai rar in saloanele cunoscute, unde clientii trebuie sa faca programari cu cateva zile sau chiar saptamani in avans.

Chiar si asa, saloanele foarte cunoscute au trebuit sa faca fata acestui fenomen la un moment dat. Asadar, daca analizezi situatia, vei observa ca managerii aplica diverse metode pentru a reduce incidenta anularilor sau a ne-prezentarilor la programare.

Aceste tehnici sunt de mare folos unui salon coafor aflat la inceput de drum, deoarece te ajuta sa reduci timpii morti ai personalului (care se traduce in pierdere pentru salon). Mai jos, vei gasi cateva tehnici pe care le poti aplica usor, fara prea mari cheltuieli sau efort (perfecte pentru incepatori).

Citeste mai mult
Posted in Ghid pentru saloane By Mirela Niculae
pe pagina

Articolele de la 1 la 10 din 47 in total

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5