Orice afacere de succes a inceput cu un plan bun de marketing care a deschis noi usi si a creat noi drumuri catre tot felul de clienti. Exact acelasi lucru trebuie sa-l faci si tu, ca manager al unui salon de infrumusetare.

Odata ce ai terminat cu achizitia de dotari saloane pentru partea de mobila si aparatura, e momentul sa gasesti canalele cele mai potrivite pentru a-ti promova afacerea catre potentiali clienti. De aceea, astazi vom discuta despre social media (mai exact Facebook si Instagram) si cum le poti folosi sa atragi mai multi clienti pe un scaun coafor.

Fa-ti Pagina Cat Mai Atractiva

Cand a fost ultima data cand ai facut un update la poza de cover? Daca au trecut vreo cateva luni de la ultimul update, ar trebui sa-ti regandesti strategia!  Oamenii din ziua de azi reactioneaza la noutate si continut proaspat asa ca ai grija sa le oferi ce au nevoie.

O pagina (aici ne referim la Facebook) trebuie sa fie definitorie pentru brand-ul tau dar sa si vorbeasca despre serviciile oferite. Nu trebuie sa fie neaparat poza unei coafuri foarte moderne sau a unei lucrari de arta pe unghii – pe astea le poti promova prin postari sau pe Instagram – dar trebuie sa fie atractiva.

Mai jos ai un exemplu de pagina de Facebook a unui salon de frumusete.

pagina facebook salon infrumusetare

Dupa cum vezi, imaginea folosita ca si cover este placuta la vedere, atrage ochiul si te duce cu gandul la vopsele si culori.

Postari Regulate

Ambele platforme (Facebook si Instagram) au nevoie de continut pentru a atrage cat mai multi oameni pe pagina. Asadar, formeaza-ti un ritm de postare pe care sa-l respecti cu sfintenie (o data sau de doua ori pe saptamana).

Si cum stim ca e usor sa ramai fara idei, ai aici cateva idei de postari care prind bine la public:

  • Coafuri sau tunsori recente facute la tine in salon;
  • Lucrari pe unghii (la fel, realizate in salon);
  • Cele mai noi trenduri in coafura;
  • Imbunatatiri aduse salonului (daca ai cumparat o noua unitate de spalare sau ai schimbat ceva mobilier coafor);
  • Servicii noi (poate ai achiztionat un aparat ultrasunete sau un aparat de epilare definitiva);
  • Oferte de reduceri pentru anumite evenimente;
  • Ce stiluri promoveaza celebritatile;
  • DIY pentru coafuri simple.

Imagini de Calitate

Fie ca postezi despre ce se intampla in salonul tau sau discuti despre servicii de infrumusetare in general, calitatea imaginilor folosite trebuie sa fie perfecta. Daca imaginile tale nu sunt de calitate si nu au un aspect modern, paginile tale vor avea de suferit.

Servicii Cat Mai Diverse

Ca si pagina care reprezinta o afacere, Facebook iti permite sa setezi o lista de servicii, folosind meniul de setari. E bine sa incepi cu cele mai cautate (coafura, hairstyling, manichiura si/sau pedichiura, masaj, spa) si sa continui cu cele specializate.

Pentru Instagram, poti folosi imaginile pentru a prezenta servicii cu un aparat cavitatie sau o combina multifunctionala. Totul este sa te asiguri ca postarile tale sunt vazute si apreciate de cat mai multe persoane si sa lucrezi la a promova o paleta cat mai larga de servicii.