3 Idei  Rapide și Ușoare de Promovare pentru Salonul Tău

dotari saloane ca idei de marketing

Munca unui om de afaceri (fie afacerea cât de mică) nu se termină odată ce ai deschis spațiul pentru public! La fel, dacă deții un salon de înfumusețare, treaba ta nu e gata în momentul în care ai deschis ușile sau când ai terminat de cumpărat tot ce ține de dotări saloane.

Din momentul în care ai finalizat cu cumpărarea de scafe coafor și scaune, începe munca de marketing. Altfel posibilii clienți nu vor afla prea curând de oferta ta și de serviciile unice pe care le oferi. Așadar, ca să eviți zilele încete, când nimeni nu-ți trece pragul, ai mai jos trei idei de marketing care sunt ușor de aplicat și nu necesită o investiție financiară prea mare.

#1: Fă Așteptarea mai Ușoară

Sunt sigură că te-ai plictisit la vreo câteva cozi în viața ta așa că știi cât de frustrant poate fi să aștepți. Așadar, dacă salonul tău e destul de cunoscut încât să aibă clienți care așteaptă să fie tratați, asigură-te că experiența lor e una plăcută!

Pe lângă teancul de reviste de modă sau hairstyling care sunt standardul în multe saloane, investește in mobilier salon care să inspire confort. O canapea care promovează o poziție confortabilă când ești așezat și câteva scaune elegante dar pufoase pot fi foarte utile.

#2: Muzica de Ambient

Chiar dacă nu e o strategie directă de marketing, este un mod subtil de a le spune clienților că la tine în salon se pot simți bine. Ai grijă ca personalul să fie atent tu dorințele clienților și alege o listă de melodii care inspiră relaxare și bună dispoziție.

Multe saloane preferă un radio, dar dacă vrei să arăți că salonul tău e diferit, investește un pic de timp în experiența sonoră.

#3: Mobilier Saloane de Calitate

E posibil să fie un pic mai scump, dar o clientă care s-a simțit bine într-un scaun coafor le va povesti și prietenelor! Ba mai mult, aspectul vizual contează enorm pentru o primă impresie așa că e bine să setezi anumite nuanțe și texturi care să îți reprezinte salonul.

De exemplu, dacă vrei să mergi pe ideea de eleganță, îți recomandăm culori mai închise, cu textură fină și foarte plăcută la atingere. Dar dacă vrei să te adresezi tinerilor în general, vei avea nevoie de culori deschise, în diverse combinații care inspiră creativitate și profesionalism.