furnizor cosmetice salon de infrumusetare

Diferenta dintre un salon de infrumusetare de succes si unul mediocru este facuta si de furnizori. Bineinteles, daca bugetul iti permite, poti avea acces la cele mai bune produse si furnizori. Dar cum bugetul e rareori extrem de generos, poti suplimenta prin comunicare.

Furnizorii sunt la fel de importanti ca si clientii. Daca se simt ignorati, iti vor intoarce favoarea cand ti-e lumea mai draga. Dar, daca ii incluzi in procesul de business si mentii o comunicare deschisa si onesta, ai sansa sa le arati ca afacerea ta conteaza.

Cum faci asta? Citeste sfaturile de mai jos si implementeaza-le in relatia de fiecare zi cu furnizorii!

 #1: Trimite-le Informari

Furnizorii cheie sunt extrem de importanti pentru felul in care se va dezvolta un salon de infrumusetare. De la cei care iti ofera dotari saloane pana la cei de la care achizitionezi mobilier salon de infrumusetare, e bine ca ei sa stie cum iti desfasori activitatea.

Asadar, nu ezita sa ii adaugi in lista de email-uri pentru newsletter! Cu cat stiu mai multe despre afacerea ta, cu atat pot sa iti ofere produse care se pliaza mai bine pe nevoile salonului.

Ba mai mult, daca ai ocazia sa discuti direct cu reprezentantii, vorbeste-le despre planurile tale de dezvoltare si activitatile care merg cel mai bine. Chiar daca ti se pare ca furnizorilor nu le pasa de aceste aspecte, planurile tale de dezvoltare reprezinta o oportunitate pentru ei.

#2:  Comunica Deschis

Fii deschis(a) cu privire la aspectele pozitive cat si cele negative. Asadar, daca ai fost foarte multumit(a) de un produs sau serviciu, trimite un email de multumire prin care iti exprimi aprecierea. Exact asa cum tie iti place sa primesti astfel de note de la clienti, si furnizorii tai apreciaza acest gest iar relatia devina mai fluida.

In cazul in care ceva nu merge bine in relatia cu un furnizor, exprima-ti nemultumirea deschis si politicos. Daca e prima abatere, nu adu vorba despre incheierea contractului; lasa-l pe respectivul furnizor sa ofere o solutie si sa rectifice situatia.

#3: Respecta Regulile Furnizorilor

Nimanui nu-i place un client care plaseaza o comanda in ultimul minut posibil sau care intarzie mereu cu plata! Acelasi lucru se intampla si cu furnizorii tai, asa ca incearca sa le respecti regulile (pe cat posibil).

Asta inseamna sa plasezi comenzile lunare in intervalul stabilit, sa platesti la timp si sa anunti din vreme daca exista schimbari majore in planurile tale. Asta le va da timp furnizorilor sa isi planifice stocurile si sa iti onoreze comanda.

La Final...

Relatia cu furnizorii trebuie bazata pe comunicare, incredere si respect. Situatii neasteptate se intampla de ambele parti ale afacerii si de aceea e bine sa cimentezi relatiile care merg bine si sa le schimbi pe cele care au un impact negativ asupra salonului tau.