idei unice de afaceri

In lumea afacerilor exista doua abordari. Fie joci sigur si implementezi aceleasi modele folosite de afacerile care au deja success, fie risti si adaptezi un model de succes nevoilor clientilor tai. Prima abordare iti va aduce ceva succes, dar nu vei fi niciodata senzatia momentului. A doua abordare insa, poate duce la afaceri cum sunt Amazon sau Uber (unici in domeniul lor si extrem de renumiti)!

In lumea saloanelor de infrumusetare, majoritatea prefera prima abordare. Ca rezultat, avem de-a face cu saloane care seamana intre ele si ofer cam aceeasi gama de servicii, dar la preturi diferite.

Asadar, daca ai vrea sa risti, cam care ar fi pasii pentru a iesi din anonimat?

Indrazneste sa Fii Unic!

Arunca o privire in jur si analizeaza la rece diferentele dintre salonul tau si competitie. Gasesti ceva remarcabil? E ceva ce tu oferi si alte saloane nu? Daca da, esti pe drumul cel bun.

De exemplu, unele saloane de hairstyling au decis sa renunte la oglinzi in anumite parti ale salonului deoarece un studiu recent a aratat ca persoanele care se privesc prea mult in oglinda pot suferi de anxietate.

Dar un salon poate fi unic si prin serviciile pe care le ofera! De exemplu, poti sa iesi in evidenta prin achizitionarea de scaune coafor extrem de confortabile. E adevarat ca un scaun coafor nu e nimic nou, dar daca sunt cele mai confortabile din oras, ti se va duce vestea.

De asemenea, poti sa imbunatatirea modului in care clientii isi petrec timpul asteptand sa le vina randul Poti oferi prajituri sau mici sfaturi de infrumusetare personalizate pentru fiecare persoana in parte.

Daca bugetul iti permite, o modalitate de a iesi din anonimat sta in tipul de aparatura disponibila. De exemplu, daca salonul tau e singurul din zona care ofera tratamente cu un aparat microdermabraziune, cu siguranta vei vedea o imbunatatire.

In Concluzie

Daca te uiti la marile afaceri care ne inspira, nu e nevoie sa reinventezi roata pentru a iesi din anonimat. E de ajuns sa iei practicile de business si comunicare care sunt deja stabilite ca fiind utile si sa le modelezi in imaginea afacerii tale.

Inainte sa te gandesti la ce ai putea face pentru a fi unic, mai bine gandeste-te la ce si-ar dori clientii de la salonul tau. Astfel, ai mai multe sanse sa gasesti acel element care te va ajuta sa construiesti un imperiu.