TERMENI ȘI CONDIȚII

  • TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE
  • DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL
  • MODALITATEA DE LIVRARE
  • MODALITATEA DE PLATA
  • POLITICA DE RETURNARE
  • CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA.
  • TERMENI DE LIVRARE
  • POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
  • INFORMATII LEGALE
  • PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE
Acest site web (numit in continuare „SITE”) este administrat de SC Visage Beauty Equipment SRL. (numita in continuare “SOCIETATEA”), cu sediul social in Bucuresti, sectorul6, B-dul Uverturii ,nr 89, Bloc P16, Sc.2, Et4, AP.46 cu punct de lucru in Str Axinte Uricariul nr 8, Sector 1,Bucuresti, Romania, avand codul de inregistrare fiscala RO25331336, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/3877/2009, telefon: 021/22.22.519, fax: 021/22.22.519.
SOCIETATEA depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SOCIETATEA precizeaza ca imaginea produselor are caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori. De asemenea, unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de catre SOCIETATE fara preaviz sau pot contine erori de operare. Din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa SOCIETATEA face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.
Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil.
SITE-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. SOCIETATEA nu este responsabila de politica de confidentialitate practicata de acestea precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri.
In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:
UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.
CLIENT: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda.
UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii SOCIETATII.
COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SOCIETATE si CLIENT.
CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord sa livreze CLIENTULUI produse si servicii, iar CLINETUL este de acord efectueze plata acestora. UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare. Termenii si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunindu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare. Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII. Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila.
DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL
Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA isi deruleaza operatiunile pe SITE. Daca SOCIETATEA confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de catre SOCIETATE se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea SOCIETATII catre CLIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma. SOCIETATEA nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT. Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SOCIETATE. Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre SOCIETATE sau un furnizor al acestuia.
OBIECTUL CONTRACTULUI.
Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmata de catre SOCIETATE. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre SOCIETATE pe SITE.
PRETUL CONTRACTULUI.
Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE. Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz. Pentru a fi aplicabil pretul produsului trebuie sa fie sincer si serios. Astfel, SOCIETATEA atentioneaza asupra faptului exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra pretului corect. Unui produs aflat intr-o promotie nu i se poate aplica o a doua promotie.
Preturile afisate in SITE includ TVA.
 
MODALITATEA DE LIVRARE.
SOCIETATEA isi va îndeplini obligatiile contractuale în termen de cel mult 30 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDA. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie. SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI. Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de curierat sau poate fi ridicat de la sediul SOCIETATII conform optiunii CLIENTULUI. Costul transportului este suportat de catre CLIENT. Serviciul de desfacere a coletelor se va executa la cererea clientului, contracost conform grilei curierului. Comenzile cu o valoare mai mare de 5000 lei vor beneficia de transport gratuit.
MODALITATEA DE PLATA
Activitati de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea SOCIETATII si a tertilor cu care SOCIETATEA are relatii de orice natura) la adresele de e-mail comunicate SOCIETATII, participarea la concursuri, promotii; Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA. SOCIETATEA va emite catre CLIENT o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul SOCIETATII. In cazul livrarii produsului printr-o firma de curierat, plata produsului se face dupa verificarea coletului de catre CLIENT. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta. SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora.
Plata folosind cardul la ridicarea produselor de la sediul SOCIETATII: La ridicarea produselor din sediul SOCIETATII, se poate plati cu card bancar emis sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro) prin intermediul terminalului POS existent. In cazul in care cardul nu are activata optiunea de introducere a codului PIN in momentul platii, este necesar ca persoana care efectueaza plata sa fie posesorul cardului si sa se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnatura, care trebuie sa corespunda cu cea de pe card si cu cea de pe actul de identitate. Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura (in functie de card, pot lipsi). Indiferent de valuta existenta in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii CLIENTULUI.
Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SOCIETATE, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii. In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT diferit, SOCIETATEA se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre curier, pe baza de contract, sau catre reprezentantul CLIENTULUI. SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT. SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei. Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.
Transport: Transportul produselor comandate se realizeaza prin Fan Courier si este calculat in functie de greutatea produselor aflate in cos, repectiv de localitatea de expeditie a comenzii.
POLITICA DE RETURNARE
Potivit legislatiei in vigoare, comerciantul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 48 de ore de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului. Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare. Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Orice sesizari privind produse defecte sau piese lipsa se fac in max 48 de ore. În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
1) Urmatoarele categorii de produse se pot returna numai în situatia în care sunt sigilate: a) produsele cosmetice; b) Produsele unica folosinta.
2) Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
d)Produse aduse pe „comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti).
e)Produsele din categoria OUTLET intrucat au reducere substantiala si prezinta anumite deficiente de ambalaj sau calitate care va sunt aduse la cunostinta din momentul vizualizarii pe site.
ARTICOLUL 6 din ordonanta de urgent 34/2014 :Cerinţe de informare pentru contractele la distanţă şi cele în afara spaţiilor comerciale (1) Înainte ca un contract la distanţă sau în afara spaţiilor comerciale sau orice ofertă similară să producă efecte obligatorii asupra consumatorului, profesionistul trebuie să îi furnizeze consumatorului următoarele informaţii în mod clar şi inteligibil: a) principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor, având în vedere mediul de comunicare şi produsele sau serviciile în cauză; b) identitatea profesionistului, cum ar fi denumirea sa comercială; c) adresa poştală la care profesionistul este stabilit, precum şi, în cazul în care există, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de poştă electronică ale acestuia la care poate fi efectiv contactat, pentru a-i permite consumatorului să ia rapid legătura cu profesionistul şi să comunice cu acesta în mod eficient şi, dacă este cazul, adresa poştală şi identitatea profesionistului în numele căruia acţionează; d) în cazul în care este diferită de adresa furnizată în conformitate cu lit. c), adresa poştală a locului în care profesionistul îşi desfăşoară activitatea şi, după caz, adresa poştală a profesionistului în numele căruia acţionează, la care consumatorul poate trimite eventualele reclamaţii; e) preţul total al produselor şi serviciilor cu toate taxele incluse sau, în cazul în care preţul nu poate fi calculat dinainte în mod rezonabil dată fiind natura produselor sau a serviciilor, modalitatea de calcul al preţului şi, după caz, toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poştale sau de orice altă natură sau, în cazul în care acestea nu pot fi calculate dinainte în mod rezonabil, menţionarea faptului că aceste costuri suplimentare ar putea fi suportate de consumator, inclusiv perioada de valabilitate a ofertei sau a preţurilor. În cazul serviciilor de acces şi conectare la reţele publice de comunicaţii electronice ori de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului se vor menţiona contravaloarea planului tarifar, cu precizarea numărului de minute, a creditului sau a traficului de date inclus, precum şi a condiţiilor de utilizare a acestora, dacă este cazul, extraopţiunile disponibile şi contravaloarea acestora, tarifele pentru apeluri şi pentru minutele ori traficul de date suplimentar, după caz, tariful de conectare sau instalare, cu toate taxele incluse. În cazul unui contract pe durată nedeterminată sau al unui contract care include un abonament, preţul total va include costurile totale pe perioada de facturare. În cazul în care aceste contracte sunt taxate la un tarif fix, preţul total va cuprinde şi costurile lunare totale. În cazul în care costul total nu poate fi calculat dinainte trebuie indicat modul în care se calculează preţul; f) costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanţă în vederea încheierii contractului, atunci când este calculat pe baza unui alt tarif decât tariful de bază; g) modalităţile de plată, livrare, executare, data până la care profesionistul se angajează să livreze produsele sau să presteze serviciile şi, după caz, procedura profesionistului de soluţionare a reclamaţiilor; h) în cazul în care există un drept de retragere, condiţiile, termenele şi procedurile de exercitare a dreptului respectiv, în conformitate cu art. 11 alin. (1), precum şi formularul tipizat de retragere, prezentat în partea B din anexă; i) acolo unde este cazul, informaţia potrivit căreia consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere şi, pentru contractele la distanţă, dacă produsele, prin însăşi natura lor, nu pot fi, în mod normal, returnate prin poştă, costul aferent returnării produselor; j) în cazul în care consumatorul îşi exercită dreptul de retragere după formularea unei cereri în conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), informaţia potrivit căreia consumatorul este obligat să achite profesionistului costuri rezonabile, în conformitate cu art. 14 alin. (3); k) în cazul în care dreptul de retragere nu este prevăzut în conformitate cu art. 16, informaţia conform căreia consumatorul nu va beneficia de un drept de retragere sau, după caz, circumstanţele în care consumatorul îşi pierde dreptul de retragere; l) o menţiune referitoare la existenţa unei garanţii legale privind conformitatea produselor; m) acolo unde este cazul, existenţa şi condiţiile de asistenţă după vânzare acordată consumatorului, serviciile prestate după vânzare şi garanţiile comerciale; n) existenţa codurilor de conduită relevante, astfel cum sunt definite în art. 2 lit. f) din Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor, cu modificările ulterioare, şi modalitatea în care pot fi obţinute copii ale acestora, după caz; o) durata contractului, după caz, sau, dacă contractul este încheiat pe durată nedeterminată sau urmează să fie prelungit în mod automat, condiţiile de încetare a contractului, inclusiv penalităţile aplicabile, dacă este cazul; p) acolo unde este cazul, durata minimă de valabilitate a obligaţiilor care îi revin consumatorului conform contractului; q) acolo unde este cazul, existenţa şi condiţiile aferente avansurilor sau altor garanţii financiare care trebuie plătite sau oferite de consumator la cererea profesionistului; r) acolo unde este cazul, funcţionalitatea, inclusiv aplicarea unor măsuri tehnice de protecţie pentru conţinutul digital; s) acolo unde este cazul, orice interoperabilitate relevantă a conţinutului digital cu componentele hardware şi software de care profesionistul are cunoştinţă sau se aşteaptă în mod rezonabil să aibă cunoştinţă; t) acolo unde este cazul, posibilitatea şi modalitatea de a recurge la un mecanism extrajudiciar de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor căruia i se supune profesionistul. (2) Alin. (1) se aplică şi contractelor de furnizare a apei, gazelor naturale sau energiei electrice atunci când acestea nu sunt puse în vânzare într-un volum limitat sau cantitate fixă, a energiei termice şi a conţinuturilor digitale care nu sunt livrate pe un suport material. (3) În cazul unei licitaţii, informaţiile menţionate la alin. (1) lit. b), c) şi d) pot fi înlocuite cu datele echivalente privind adjudecătorul. (4) Informaţiile menţionate la alin. (1) lit. h), i) şi j) pot fi furnizate utilizând formularul tipizat de informare cu privire la retragere prevăzut la partea A din anexa care face parte integrantă din prezenta ordonanţă de urgenţă. Profesionistul respectă cerinţele în materie de informare stabilite la alin. (1) lit. h), i) şi j) dacă a furnizat consumatorului aceste instrucţiuni corect completate. (5) Informaţiile menţionate la alin. (1) fac parte integrantă din contractul la distanţă sau din contractul în afara spaţiilor comerciale şi nu pot fi modificate decât în cazul în care părţile contractante decid altfel în mod explicit. (6) În cazul în care profesionistul nu îndeplineşte cerinţele în materie de informare cu privire la costuri suplimentare, conform celor menţionate la alin. (1) lit. e), sau la costurile aferente returnării produselor, conform celor menţionate la alin. (1) lit. i), consumatorul nu suportă respectivele costuri. (7) Informaţiile contractuale se prezintă în limba română într-o formă accesibilă, astfel încât acestea să fie înţelese cu uşurinţă de consumator, fără a exclude prezentarea acestora şi în alte limbi. (8) Cerinţele în materie de informare prevăzute în prezenta ordonanţă de urgenţă completează cerinţele de informare cuprinse în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii şi libertatea de a furniza servicii în România, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 68/2010, şi în Legea nr. 365/2002 privind comerţul electronic, republicată, cu modificările ulterioare. (9) Fără a aduce atingere alin. (8), dacă o dispoziţie cu privire la conţinutul şi modul în care trebuie furnizate informaţiile din cadrul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 49/2009, aprobată cu modificări prin Legea nr. 68/2010, respectiv din cadrul Legii nr. 365/2002, republicată, cu modificările ulterioare, contravine unei dispoziţii din prezenta ordonanţă de urgenţă, prevalează dispoziţiile prezentei ordonanţe de urgenţă. (10) Sarcina probei în ceea ce priveşte îndeplinirea cerinţelor în materie de informare stabilite în prezentul capitol revine profesionistului.
B. Model de formular de retragere Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract. – Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]: – Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*) – Comandate la data (*)/primite la data (*) (*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz. – Numele consumatorului (consumatorilor) – Adresa consumatorului (consumatorilor) – Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) – Data
http://www.anpc.gov.ro/
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA.
 
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia. SOCIETATEA va fi intotdeauna responsabil fata de CLIENT pentru toate obligatiile contractuale.
TERMENI DE LIVRARE
 
SOCIETATEA va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe site pentru produsul comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel. SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivate de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 30 de zile. In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii. In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii. SOCIETATEA nu va livra comenzi mai mici de 150 lei.
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
 
SOCIETATEA prelucreaza date cu caracter personal prin culegerea de la UTILIZATORI/CLIENTI a datelor personale necesare executarii CONTRACTULUI si se obliga sa respecte dispozitiile Legii nr. 677/ 2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Datele obtinute de catre SOCIETATE vor fi stocate în baze de date iar SOCIETATEA va lua toate masurile pentru protectia lor împotriva distrugerilor accidentale sau ilegale. Pentru executarea CONTRACTULUI, SOCIETATEA va transmite datele cu caracter personal culese de la CLIENTI catre firma de curierat care va livra produsele precum si catre unitatile bancare prin care vor fi procesate platile on-line(unde e cazul).
INFORMATII LEGALE
 
RASPUNDEREA SOCIETATII.
SOCIETATEA nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor termene si conditii/CONTRACTULUI si celorlalte instructiuni mentionate pe SITE. SOCIETATEA nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii SITE-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri accesibile de pe SITE. SOCIETATEA nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre SOCIETATE a oricarei din obligatiile sale conform CONTRACTULUI si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
GARANTII.
Toate produsele comercializate pe SITE, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail [email protected]. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare. Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute pe adresa de e-mail [email protected] CLIENTUL, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.
FORTA MAJORA.
 
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA.
 
CONTRACTUL este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SOCIETATE si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.
DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA.
Toate materialele integrate in acest SITE sunt proprietatea intelectuala a SOCIETATII. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, exceptand perioada de care este nevoie sa fie vizualizate online. Totusi, paginile complete ale SITE-ului pot fi tiparite daca sunt destinate a fi folosite in scop strict personal. Fara a trece cu vederea aplicabilitatea generala a cel mentionate anterior, SOCIETATEA poate oferi ocazional oportunitatea de a descarca imagini de fundal, economizoare de ecran sau alte programe utilitare din SITE.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
 
Prin date cu caracter personal se inteleg orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea. SOCIETATEA inregistreaza numai informatiile cu caracter personal oferite voluntar de catre vizitator/UTILIZATOR/CLIENT. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, SOCIETATEA are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizeaza UTILIZATORII/CLIENTII. SOCIETATEA respecta dreptul la confidentialitate datelor fiecarei persoane care acceseaza SITE-ul.
SOCIETATEA nu va colecta date personale despre UTILIZATORI/CLIENTI (nume, adresa, telefon sau adresa de posta electronica) (numite in continuare „Date Personale”) exceptand situatia in care UTILIZATORII/CLIENTII insisi comunica aceste date. Prin inscrierea pe SITE/efectuarea unei COMENZI si completarea datelor personale in formularele de inscriere, UITLIZATORII/CLIENTII declara ca sunt de acord ca toate datele lor personale sa fie incluse in baza de date a SOCIETATII si isi dau acordul expres si neechivoc ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru: – transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, administrare, etc); – statistici interne necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si imaginii SITE-ului si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii, functionalitati si servicii noi; – pentru a asigura accesul la sectiuni cu acces limitat ale SITE-ului; – cercetari de piata; – urmarirea datelor de vanzari. SOCIETATEA poate face cunoscute aceste informatii in cadrul dealerilor si agentilor sai pentru activitatile mentionate mai sus.
SOCIETATEA nu va dezvalui nici un fel de informatie despre UTILIZATORII/CLIENTII SITE-ului sau fara a primi mai intai consimtamantul expres al acestora in aceasta privinta. In acelasi timp insa, poate dezvalui informatii si date cu caracter personal atunci cand acest lucru este prevazut expres prin lege. Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENTII beneficiaza de dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), interventie (art. 14), opozitie (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si de a se adresa justitiei (art. 18). Totodata, acestia au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul SOCIETATII. Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa SOCIETATII, UTILIZATORII/CLIENTII isi pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi: – o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate; – sa intervina asupra datelor transmise; – sa se opuna prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara. Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct. Detalii la www.dataprotection.ro
COLECTAREA AUTOMATA DE DATE CU CARACTER NON-PERSONAL. In unele cazuri, este posibil ca SOCIETATEA sa colecteze informatii cu caracter non-personal despre UTILIZATORI/CLIENTI. Exemple de informatii de acest tip sunt: tipul de browser folosit, sistemul de operare al calculatorului folosit si numele domeniului website-ului de unde a fost facute conexiunea la SITE. In timpul vizionarii SITE-ului, SOCIETATEA va putea stoca anumite informatii pe UTILIZATORULUI/CLIENTULUI. Aceste informatii vor fi sub forma unui fisier „Cookie” sau a unui fisier similar. Aceste fisiere „Cookies” ajuta SOCIETATEA sa construiasca un SITE sau publicitate care sa raspunda cat mai bine intereselor si preferintelor UTILIZATORILOR/CLIENTILOR. Cu cele mai multe browsere de Internet se pot sterge sau bloca fisierele „Cookies” sau se poate primi o atentionare inaintea primirii unui astfel de fisier. SOCIETATEA recomanda UTILIZATORILOR/CLIENTILOR sa consulte instructiunile browser-ului sau fisierul de ajutor pentru a afla mai multe informatii despre aceste functii.

Tastati si apasati Enter pentru a cauta

Cos de cumparaturi

Nu ai niciun produs în coș.