#1: Reclama pe Facebook

Publicul tau tinta foloseste foarte mult Facebook asa ca e absolut normal ca acesta sa fie printre primele canale folosite de multe saloane. Pentru a atrage atentia catre locatia ta, e bine sa creezi o reclama bine targetata pe tipul de client pe care doresti sa-i atragi si sa vorbesti despre tipul de dotari saloane pe care le oferi.

#2:  Inscrie Salonul in Google+/Google Adwords

Google ofera tuturor antreprenorilor posibilitatea de a se inscrie in Google My Business. Acesta este un fel de catalog online imens unde toate afacerile sunt listate in functie de zona geografica. Ba mai mult salonul tau va apare si pe Google Maps, ceea ce il va face sa fie foarte usor de remarcat si gasit.

Pentru Google Maps, e bine sa pui si cateva poze din care sa reiasa ca oferi un mobilier salon modern cu aparatura de ultima generatie.

#3: Posteaza Anunturi pe diverse Site-uri

Chiar daca poate parea redundant, site-urile care iti ofera posibilitatea sa publici anunturi si au mult trafic, pot atrage clienti buni. La fel ca si cu Google Maps, e bine sa postezi poze de rezolutie mare cu elemente mobilier salon coafor cum sunt scaune coafor sau o unitate de spalare.

#4: SEO pentru site-ul salonului tau

SEO este metoda cea mai buna prin care te asiguri sa site-ul tau va fi primul in Google atunci cand posibili clienti cauta un salon cu mobilier coafor modern. Noi iti recomandam sa apelezi la un specialist si e foarte bine sa implementezi  o galerie de poze unde clientii pot vedea ce le oferi (un scaun coafor comod si modern, o scafa coafor cu toate dotarile necesare, si asa mai departe).

#5: Promoveza-ti lista cu dotari saloane pe Facebook

O locatie cu dotari saloane moderne trebuie sa aiba o pagina de Facebook constant actualizata! Poti sa le ceri acordul clientilor pentru a posta poze cu noile coafuri sau tunsori sau poti sa postezi poze cu salonul din care sa reiasa un design placut.

Pentru clientii fideli, care iti promoveaza imaginea salonului pe propriile retele de socializare, poti oferi discount-uri. De asemenea, te poti gandi la diverse concursuri care sa atraga cat mai multe persoane spre serviciile oferite in salon.