Te intrebi de ce clientii nu prea iti trec pragul cu toate ca oferi servicii moderne cu dotari saloane la cel mai inalt nivel? Ei bine, e posibil ca una din cele 4 situatii de mai jos sa iti influenteze reputatia. Citeste cu atentie si asigura-te ca procesul tau de business este la cel mai inalt nivel de calitate!

Nu Oferi Servicii de Calitate

Asta se intampla atunci cand decizi sa achizitionezi mobilier coafor la preturi mici in detrimentul confortului si al calitatii. De exemplu, daca ai ales scaune coafor fara tapiterie, cu un format tare care nu ofera nici un suport, clientul nu se va simti bine cat timp sta la tine in salon.

De asemenea, unii manageri de salon prefera sa implementeze doar o unitate de spalare. In acest caz, nu poti sa te astepti ca un client, care a trebuit sa astepte la coada pentru o spalare, sa revina.

Ba mai mult, pe langa elementele de mobilier salon de infrumusetare, conteaza si nivelul de pregatire al personalului. Pana la urma, degeaba oferi dotari saloane de ultima ora daca persoanele care lucreaza pentru tine nu stiu sa le foloseasca.

Ai Dotari Saloane de Ultima Generatie dar Personalul nu este Amabil

Clientii trebuie sa se simta bine-veniti la tine in salon si chiar si cea mai mica scapare te poate costa. Asigura-te ca personalul este amabil si stie sa comunice cu tot felul de persoane, in diverse situatii. Un zambet si o vorba buna fac foarte mult in orice conjunctura. 

Curatenia din Salon lasa de dorit

Un salon de infrumusetare trebuie sa fie stralucitor de curat si asta nu se discuta! Parul taiat trebuie indepartat imediat ce sedinta s-a terminat iar zonele de manichiura si pedichiura trebuie sa fie igienizate dupa fiecare utilizare.

De asemenea, daca pe lista cu mobilier salon ai inclus si paturi de masaj si alte elemente similare, asigura-te ca sunt curatate foarte bine! Nimeni nu isi doreste sa intre in contact cu uleiurile folosite pe o alta persoana!

Un salon care nu isi respecta programul de curatenie nu va avea niciodata succes! Ba mai mult, risti sa primesti amenzi sau sa ti se inchida locatia.

Nu Respecti Programarile

Programarile sunt foarte importante si arata respect fata de client. Astfel, daca o persoana este obligata sa astepte inca doua ore, peste ora programarii, in salon, cu siguranta nu iti va mai calca pragul a doua oara!

Fiecare client are un program bine stabilit si daca tu nu respecti orele de programare, programul clientilor tai va fi dat peste cap.

Asadar, chiar daca clientul respectiv e incantat de design si de elementele de mobilier salon coafor alese, nu va fi prea incantat de faptul ca trebuie sa-si schimbe tot programul pentru faptul ca personalul salonului tau nu este capabil sa se organizeze.

Alege din gama noastra produsele ideale pentru salonul tau. Vezi gama de mobilier coafor aici.

Mobilier coafor