Pe parcursul unui an intreg putem considera cateva perioade ca fiind prielnice pentru deschiderea unui salon nou datorita vadului cum ar fi: sarbatorile de iarna, sarbatoarea Pastelui, la inceputul verii sau la inceputul toamnei.

Voi dezvolta in continuare argumentele pentru care sunt considerate a fi mai avantajoase aceste perioade ale anului pentru lansarea unui nou centru de infrumusetare.

Sa vorbim mai intai despre sarbatorile de iarna ca tot ne aflam in preajma lor. Este evident ca in aceasta luna a anului toata lumea se pregateste pentru sarbatori si pentru vacantele in care vor merge si asta inseamna pentru orice doamna care se respecta ca isi va vopsi parul, se va tunde, isi va face unghiile si se va epila pentru a se simti si arata cat mai bine. Chiar si domnii se aranjeaza, se tund si unii, mai nou, scapa de parul nedorit din anumite zone. In plus, exista petrecerile de Craciun si de Revelion cand doamnele si domnisoarele isi vor face coafuri speciale. Avantajul in a-ti deschide afacerea in aceasta perioada este ca poti sa cooptezi clienti direct interesati dar ca sa faci asta trebuie sa investesti foarte mult in publicitate. Fiind salon nou cei mai multi potentiali clienti nu au auzit de tine iar o reclama poate atrage clienti care au nevoie de servicii dar nu sunt hotarati la ce salon sa mearga. Practic profiti de un interes mai mare, de un vad mai mare decat in restul anului, in a-ti forma baza de clienti.

Tot pe aceeasi idee este valabila si sarbatoarea Pastelui. In ceea ce priveste inceputul verii si inceputul toamnei argumentele sunt putin diferite dar scopul acelasi. La inceputul verii se deschid saloane de intretinere corporala pentru ca toata lumea, in special doamnele se gandesc la faptul ca urmeaza sa mearga la mare si trec la hainele sumare si isi fac griji in legatura cu aspectul corpului, doresc sa scape de kilogramele in plus acumulate pe timpul iernii. Totodata se epileaza, isi fac tratamente faciale si incep sa se bronzeze artificial pentru ca nu mai e la moda ca bronzul sa ti-l iei de pe plaja ci sa te duci cu el si sa il etalezi acolo.

Cat despre toamna, e clar. Lumea se intoarce din concedii si are nevoie de tratamente la par dupa ce l-au expus la razele daunatoare UV, e timpul sa se tunda si bineinteles sa isi faca manichiura/perdichiura care de altfel e un serviciu cu frecventa cel putin lunara, daca nu de doua ori pe luna.

Pe parcursul unui an intreg pot fi speculate alte evenimente pentru a atrage clienti in salon prin pachete special oferite pentru doamne sau domni sau pentru ambii deodata, cum ar fi: sarbatori nationale, sarbatori de nume, Valentine’s day, 1 martie, 8 martie, mai nou 9 martie, etc. Sfatul meu este sa profitati de fiecare ocazie sa le oferiti ceva diferit si special clientilor dvs, astfel ii fidelizati si va asigurati stabilitatea salonului.